veelgestelde vragen

Hier vindt u snel antwoorden op de meest gestelde vragen. Of u nu informatie zoekt over onze producten, levering of klantenservice, wij voorzien u graag van een antwoord op uw vraag. Bekijk voor meer informatie ook onze pagina's bestellen & betalen en retourneren.

 

Is het mogelijk om het door mij bestelde product op te laten meten en te monteren?

Dit is mogelijk. Bekijk hiervoor de tarieven op het besteloverzicht.


De maten die ik nodig heb zijn geen standaard maten, is het mogelijk om op maat te leveren?

Ja, bij het product van uw keuze kunt u de maten invullen die u wenst te ontvangen. Per product kunnen de minimale en maximale maten verschillend zijn.


 Met welke levertijd kan ik rekening houden?

Wij houden de levertijden aan die bij het betreffende artikel worden aangegeven. Indien er een afwijkende levertijd van toepassing is dan stellen wij u hiervan op de hoogte. Ook is de levertijd in drukke periodes afhankelijk van PostNL. 


Ik heb per ongeluk een fout gemaakt in mijn bestelling, kan dit worden aangepast?

Indien u een fout ontdekt in uw bestelling (adresgegevens, artikel of aantal), neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Indien wij uw bestelling nog niet verzonden hebben, dan kunnen wij de fout voor u aanpassen. Als we uw bestelling al verzonden hebben is dit niet meer mogelijk. 


Ik laat mijn op maat gemaakte product door Multilogo thuis bezorgen, is er een mogelijkheid om te pinnen?

Dit is zeker mogelijk. U kunt er ook voor kiezen om vooraf te betalen middels iDeal.


Ik ben op zoek naar een artikel die ik niet online kan vinden, kunnen jullie die leveren?

Indien u ons hierover een mail stuurt dan kunnen wij voor u uitzoeken of het mogelijk is u van een bepaald product te voorzien.


Hoe betaal ik mijn AfterPay/Riverty factuur?

Zodra de bestelling geplaatst is kunt u binnen een aantal dagen voor deze bestelling betalen. Het betaalverzoek van AfterPay komt altijd via de mail. Betalen via een overschrijving is niet mogelijk. Indien u (een deel van) uw bestelling hebt geretourneerd kan het een aantal dagen duren voor de factuur is bijgewerkt.


Ik heb mijn bestelling geretourneerd, hoelang duurt het voor deze is verwerkt?

We streven ernaar uw retourzending binnen 5 werkdagen af te handelen. Hiervan ontvangt u per mail een creditnota. Afhankelijk van de gekozen betaalmethode kan het een aantal dagen duren voor u de terugbetaling ontvangt. De terugbetaling wordt altijd gecrediteerd naar de rekening waarmee de bestelling betaald is. Een ander rekeningnummer kiezen is niet mogelijk.


Ik heb een technische vraag, waar kan ik deze stellen?

Technische vragen kunt u via de mail stellen. Ons mailadres is info@multilogo.nl. We adviseren u in de mail de vraag zo uitgebreid en duidelijk mogelijk te stellen en hierbij eventueel foto's mee te sturen. Op die manier kunnen wij uw vraag zo snel en goed mogelijk beantwoorden.


Wat is jullie reviewbeleid?

Wij verzamelen reviews via een derde partij genoemd de Feedbackcompany. Het beleid omtrent reviews treft u hier Reviewbeleid Feedbackcompany.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij streven ernaar uw vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

To Top